GTMetrix چیست و چگونه کار می‌کند؟
نوشته شده توسط : hamed

محور به کار گیری از GTMetrix بدون‌پول سئو در مشهد میباشد. رایا پارس شما ahrefs میتوانید به وب سایت https://gtmetrix.com رفته و با وارد کردن نشانی وب سایت متبوع و کلیک بر روی دکمه Analyze، عملیات تحقیق وب سایت استارت می شود. بعد از مدتی ورقه‌ای گشوده می گردد که نتیجه ها رسیدگی انجام یافته را علامت میدهد. درحال حاضر به توضیحات بخش‌های متعدد می پردازیم.


Performance scores

درین نصیب معیارهایی برای سنجش سرعت نشانه داده می گردد و دارنده دو قسمت میباشد:

PageSpeed score: آرم دهنده درصد باصرفه بودن کدهای وب سایت است. هر چه ترازو این درصد فراتر باشد تارنما شما باصرفه خیس هست.
Yslow score: درین بخش هم درصدی آرم می دهد که بر پایه ی ابزار و استانداردهای یاهو برای سرعت لود وب سایت است. در‌صورتی‌که وبسایت شما درین نصیب دارنده امتیاز قابل قبولی وجود ندارد خوب میباشد با یک نرم افزار‌نویس حرفه ای در کمپانی اینترنت 24 جهت باصرفه‌سازی مقادیر مشاوره نمایید تا بتوانید سرعت وبسایت را به حداکثر مقدار خویش برسانید.
Page Detail

• Page Load Time: فرصت بار گذاری بدون نقص وبسایت به ثانیه را علامت می دهد.
• Total Page Size: نشانه دهنده وسعت مهم ورقه تارنما که آیتم رسیدگی قرار گرفته میباشد.
• Request: آرم دهنده تعداد درخواست‌های ارسالی به سرور برای لود قسمتهای متفاوت وب سایت است. هر چه تعداد درخواست‌ها در بین سرور و مرورگر کمتر باشد، فشار کمتر به سرور وارداتی، براین اساس سرعت لود تارنما ارتقا مییابد.

PageSpeed و Yslow

 


این نصیب دربردارنده داده ها به دست آمده از نظارت وب سایت با الگوریتم گوگل و یاهو است. حاصل این بخش دربردارنده سفارش‌هایی برای خوب شدن سرعت تارنما میباشد. به عبارت دیگر با دیدن نتیجه ها آن متوجه می‌شویم چه عواملی سبب ساز کندی و کاهش سرعت وبسایت گردیده تا آن‌ها‌را برطرف کنیم. به این ترتیب با اصلاح این مفاد می‌اقتدار در بهینه سازی تارنما خویش نقش داشته باشیم، برای مثال Optomize image با ارائه راهکارهایی می خواهد وسعت تصاویر وب سایت را با صرفه کنیم.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: